Dit blog gaat over mijn streven om mensen met MS te helpen. De manier waarop ik dit wil gaan doen is anders dan anders en is ludiek te noemen. Lees verder!

Afgelopen jaar werd ik gegrepen door de verhalen van mensen die aan MS (Multiple Sclerose) lijden. Naar aanleiding hiervan wilde ik graag een steentje bijdragen om deze patienten te gaan helpen! Ik zou graag mijn grote passie; het wielrennen, combineren met het doel MS. Maar hoe kan ik nou met behulp van mijn passie MS patiƫnten helpen? Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig:
Ik stel mijzelf als doel om in 2012 vanaf vandaag minimaal 5000 km te fietsen. Hiervoor ben op zoek naar sponsors per kilometer. Ik vraag u mij hierbij te steunen door een bedrag per km te sponsoren.
De lat ligt op minimaal 5000 km, maximaal op 8000 km.


dinsdag 20 maart 2012

ACTIE !!!!

Afgelopen week was het weer mooi en heb ik vooral s'avonds kilometers kunnen maken. Mijn klimfiets die in reparatie was, is nu gemaakt met behulp van Bas. Met het lassen en opnieuw lijmen van de achtervork heb ik weer een betrouwbare fiets om in de bergen te fietsen. Voor het vlakke val ik terug op mijn Pinarello Paris of Dogma. Lux kiezen dus.
Dit weekend stond er veel wind en maakte de trip van zondag behoorlijk zwaar. De 114 km die we reden waren zwaar maar wel in een goed gemiddelde. Zo staat de teller nu op 689 km en het sponsorgeld komt op dit moment in ieder geval al uit op € 0,14 per km. Het begin is er dus!
Op het werk moeten we aanpoten omdat we bij verkoop met 1 man in de ziekenboeg zitten. Ruud kan hierdoor de exacte balans van de sponsorgelden nog niet opmaken. Volgende week wil ik een tweede mailing de deur uit doen om nog meer aandacht voor de actie te krijgen.
Tot dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor uw reactie! Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Ook namens alle MS patienten hartelijk dank voor uw interesse!

Huub Hermus