Dit blog gaat over mijn streven om mensen met MS te helpen. De manier waarop ik dit wil gaan doen is anders dan anders en is ludiek te noemen. Lees verder!

Afgelopen jaar werd ik gegrepen door de verhalen van mensen die aan MS (Multiple Sclerose) lijden. Naar aanleiding hiervan wilde ik graag een steentje bijdragen om deze patienten te gaan helpen! Ik zou graag mijn grote passie; het wielrennen, combineren met het doel MS. Maar hoe kan ik nou met behulp van mijn passie MS patiƫnten helpen? Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig:
Ik stel mijzelf als doel om in 2012 vanaf vandaag minimaal 5000 km te fietsen. Hiervoor ben op zoek naar sponsors per kilometer. Ik vraag u mij hierbij te steunen door een bedrag per km te sponsoren.
De lat ligt op minimaal 5000 km, maximaal op 8000 km.


donderdag 26 juli 2012

Bella Italia II en thuis

Na twee weken subtropisch trainingstemperaturen hadden we vorige week weer oud Hollands weer. Nu stop ik meteen maar met gemekker over het weer want het helpt toch niet.
Toch is deze week een bijzondere leuke om kilometers te maken. Eindelijk HET WEER om in te halen. Dit zie je ook aan de totaal stand. Afgelopen zondag, maandag en woensdag nog even stevig getrapt om te zorgen dat de "vorm"er zal zijn aan het eind van het seizoen. Ook om het afsprinten enige inhoud te kunnen geven.
Over afsprinten gesproken: op het sponsorvlak is het te stil. Ik wijt het aan de vakantie maar de geldstroom mag gerust weer op gang komen. Zeker nu de kaap van 5000 km in zicht komt en daarna "alleen" de extreme sponsors nog gaan doneren.
Tot slot wil ik Tourclub Kruisland bedanken voor de bijdrage die geschonken is uit de opbrengst van de Biezenloop en de fietsvierdaagse.
Zoals altijd, vrijwillige sponsoren zijn altijd welkom. Morgen nog eens trappen en zondag gaan we weer met de groep op pad.
Eind augustus staat de trip naar Luxemburg op het programma.
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor uw reactie! Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Ook namens alle MS patienten hartelijk dank voor uw interesse!

Huub Hermus