Dit blog gaat over mijn streven om mensen met MS te helpen. De manier waarop ik dit wil gaan doen is anders dan anders en is ludiek te noemen. Lees verder!

Afgelopen jaar werd ik gegrepen door de verhalen van mensen die aan MS (Multiple Sclerose) lijden. Naar aanleiding hiervan wilde ik graag een steentje bijdragen om deze patienten te gaan helpen! Ik zou graag mijn grote passie; het wielrennen, combineren met het doel MS. Maar hoe kan ik nou met behulp van mijn passie MS patiënten helpen? Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig:
Ik stel mijzelf als doel om in 2012 vanaf vandaag minimaal 5000 km te fietsen. Hiervoor ben op zoek naar sponsors per kilometer. Ik vraag u mij hierbij te steunen door een bedrag per km te sponsoren.
De lat ligt op minimaal 5000 km, maximaal op 8000 km.


donderdag 17 januari 2013

Huub Hermus van Plantenkwekerij Van der Lugt fietst € 8.000,- bij elkaar voor MS-fonds

Afgelopen vrijdag was het zo ver. Huub Hermus van Plantenkwekerij Van der Lugt overhandigde een cheque van € 8.000,- aan een afgevaardigde van het MS-fonds. De hoofdsponsoren waren uitgenodigd om dit bij te kunnen wonen. Onder groot applaus van de aanwezigen werd het bedrag ontvangen.


Huub Hermus is al jaren een fanatieke wielrenner. Met zijn toerclub uit Kruisland maakt hij wekelijks veel kilometers op zijn fiets in Nederland. In 2011 kon Huub niet fietsen vanwege een langdurige blessure. Erg vervelend, maar het zou allemaal wel weer goed komen. Hij werd geraakt door een uitzending over MS. MS: een ziekte die mensen aftakelt. Daar zit geen stijgende lijn in. Toen besloot hij een actie op touw te zetten en ging aan de slag.


Het doel was aanvankelijk om 5.000 km te fietsen in 2012. Toen een van de sponsoren hem uitdaagde om voor de 8.000 km te gaan, stelde hij zijn doel direct hoger. Het sponsorbedrag zou immers ook verhoogd worden. Vanwege het slechte weer duurde het even voordat hij de 8.000 km haalde. Tegen het einde van het jaar stond de km-teller op de gewenste stand.


Tijdens zijn speech bedankte Huub alle sponsoren en in het bijzonder de hoofdsponsoren (Plantenkwekerij van der Lugt, Greenbrothers, Sakata, Maas Reclame, Grodan, Alfa acountants, Piet Turenhout, Cultilene, TCK, Kwekerij Hoogerbrugge, Kwekerij de Witte Ruiter, Pull Position, Rijk Zwaan, Willems Perlite). Ook zijn collega’s Ruud en Annet werden hartelijk bedankt voor hun bijdrage aan het welslagen van de actie.

Voor meer informatie:
Plantenkwekerij van der Lugt
Huub Hermus
gsm 0653 – 313 099


Publicatiedatum: 14-1-2013









Plaats een reactie:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor uw reactie! Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Ook namens alle MS patienten hartelijk dank voor uw interesse!

Huub Hermus