Dit blog gaat over mijn streven om mensen met MS te helpen. De manier waarop ik dit wil gaan doen is anders dan anders en is ludiek te noemen. Lees verder!

Afgelopen jaar werd ik gegrepen door de verhalen van mensen die aan MS (Multiple Sclerose) lijden. Naar aanleiding hiervan wilde ik graag een steentje bijdragen om deze patienten te gaan helpen! Ik zou graag mijn grote passie; het wielrennen, combineren met het doel MS. Maar hoe kan ik nou met behulp van mijn passie MS patiƫnten helpen? Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig:
Ik stel mijzelf als doel om in 2012 vanaf vandaag minimaal 5000 km te fietsen. Hiervoor ben op zoek naar sponsors per kilometer. Ik vraag u mij hierbij te steunen door een bedrag per km te sponsoren.
De lat ligt op minimaal 5000 km, maximaal op 8000 km.


zaterdag 20 oktober 2012

De laatste 1000 KM !

Vorige week hadden we een ritje voor de boeg met een hopeloze voorspelling van het weer. Nu is bekend dat ik geen slecht weer fietser ben maar ik wilde me vorig weekend niet laten kennen. Met ongeveer windkracht weet ik veel maakten we koers richting de Commerce. daar bleek dat er meer over na dachten om thuis te blijven bij de warme haard (het was ook nog eens bitterkoud).
Toch zijn we met een minigroep maar van start gegaan om bijna constant onderweg te voelen dat het eigenlijk vies koud was.Nou genoeg gemopperd.
Zoals de titel al zegt de laatste 1000 km zijn aangebroken.
Rekenend met eind december als laatste koersperiode moet er nog wat weggetrapt worden. Temeer omdat 80 % van onze ploeg na morgen het "bos intrekt". Vanaf dan "moet"ik het zeker op eigen kracht gaan doen.
Op het sponsorenfront hoor ik het een beetje rommelen.. wordt spannend.
Morgen weer trappen, beter weer dan vorige week, gelukkig.
Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor uw reactie! Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Ook namens alle MS patienten hartelijk dank voor uw interesse!

Huub Hermus