Dit blog gaat over mijn streven om mensen met MS te helpen. De manier waarop ik dit wil gaan doen is anders dan anders en is ludiek te noemen. Lees verder!

Afgelopen jaar werd ik gegrepen door de verhalen van mensen die aan MS (Multiple Sclerose) lijden. Naar aanleiding hiervan wilde ik graag een steentje bijdragen om deze patienten te gaan helpen! Ik zou graag mijn grote passie; het wielrennen, combineren met het doel MS. Maar hoe kan ik nou met behulp van mijn passie MS patiƫnten helpen? Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig:
Ik stel mijzelf als doel om in 2012 vanaf vandaag minimaal 5000 km te fietsen. Hiervoor ben op zoek naar sponsors per kilometer. Ik vraag u mij hierbij te steunen door een bedrag per km te sponsoren.
De lat ligt op minimaal 5000 km, maximaal op 8000 km.


donderdag 4 oktober 2012

Werk en fietsen

Afgelopen weken werden beheerst door mijn werk. Deze periode vraagt veel aandacht van de markt maar ook de piek qua verkoop ligt simpelweg in deze periode. Dat loopt gelukkig goed en is dus plezierig.
Daarnaast zijn de vaste dagen woensdagen zondag daar om de kilometers op de teller te krijgen. Afgelopen week, na het winderige weer lukt het warempel om in de week nog voor het donker een eigen rondje te maken. Met licht op nog net op tijd thuis. Vorige week waren we trouwens ook op woensdag op tijd thuis. Ene meneer TvA reed zo'n 80 % van de tijd op kop in een tempo, wind op, waar bij ons allen alleen maar respect op te geven is. Maar ongelofelijk met welke rotgang we wind op bij trapke op rechtsomkeer maakte.
De 8.000 km komen in zicht en ik ga langzaam de afspraak met Sandra Goldfinger van de MS stichting maken om in december het geld op te komen halen. Vanaf nu wil ik alleen de km stand laten zien en de geldstand in het ongewisse laten. Bij het bereiken van de 8.000 km laat ik een ieder weten waar ik op uitgekomen ben.
De supersponsoren, hebben aangegeven dat ze hun afspraak na gaan komen  en ook hun best nog zouden doen om er meer bij te vinden. We gaan het zien.
Komende zaterdag en zondag weer trappen en dan zullen over twee weken weer eens zien hoe ver we staan. Ciao.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor uw reactie! Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Ook namens alle MS patienten hartelijk dank voor uw interesse!

Huub Hermus