Dit blog gaat over mijn streven om mensen met MS te helpen. De manier waarop ik dit wil gaan doen is anders dan anders en is ludiek te noemen. Lees verder!

Afgelopen jaar werd ik gegrepen door de verhalen van mensen die aan MS (Multiple Sclerose) lijden. Naar aanleiding hiervan wilde ik graag een steentje bijdragen om deze patienten te gaan helpen! Ik zou graag mijn grote passie; het wielrennen, combineren met het doel MS. Maar hoe kan ik nou met behulp van mijn passie MS patiënten helpen? Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig:
Ik stel mijzelf als doel om in 2012 vanaf vandaag minimaal 5000 km te fietsen. Hiervoor ben op zoek naar sponsors per kilometer. Ik vraag u mij hierbij te steunen door een bedrag per km te sponsoren.
De lat ligt op minimaal 5000 km, maximaal op 8000 km.


maandag 14 mei 2012

MS

Naast al het fietsplezier is er natuurlijk ook de serieuze kant van mijn actie. Al in oktober vorig jaar ontmoette ik een aantal MS patiënten en kreeg ik te horen hoe zij hun leven probeerden in te delen met de niet bepaald milde vorm die zijn hadden. Ook afgelopen maand kwam ik in gesprek met voornamelijk partners van MS patiënten, Het toekomst beeld voor patiënten met MS is nou niet altijd rooskleurig maar het is eigenlijk onvoorstelbaar hoe zij zich daar tegen kunnen verzetten en toch nog heel veel zin in het leven hebben. MS kenmerkt zich door oplevingen waarna een behoorlijke terugval kan optreden.
Nogmaals, het is telkens weer onvoorstelbaar hoe sterk mensen kunnen zijn hier mee om te kunnen gaan!
Ook voor partners en andere familieleden heeft MS veel impact.
Deze gesprekken geven mij alleen maar meer motivatie ervoor te gaan en zoveel mogelijk geld in te zamelen om MS patiënten een levensverbeterende steun te kunnen geven.
HELPT U MEE!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor uw reactie! Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Ook namens alle MS patienten hartelijk dank voor uw interesse!

Huub Hermus