Dit blog gaat over mijn streven om mensen met MS te helpen. De manier waarop ik dit wil gaan doen is anders dan anders en is ludiek te noemen. Lees verder!

Afgelopen jaar werd ik gegrepen door de verhalen van mensen die aan MS (Multiple Sclerose) lijden. Naar aanleiding hiervan wilde ik graag een steentje bijdragen om deze patienten te gaan helpen! Ik zou graag mijn grote passie; het wielrennen, combineren met het doel MS. Maar hoe kan ik nou met behulp van mijn passie MS patiƫnten helpen? Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig:
Ik stel mijzelf als doel om in 2012 vanaf vandaag minimaal 5000 km te fietsen. Hiervoor ben op zoek naar sponsors per kilometer. Ik vraag u mij hierbij te steunen door een bedrag per km te sponsoren.
De lat ligt op minimaal 5000 km, maximaal op 8000 km.


donderdag 24 mei 2012

Voorbereiding KMC

Afgelopen week weer de traditionele rondjes gereden. Afgelopen zondag was de groep niet helemaal compleet maar aan het eind stond de teller wel op 100 km +. Ook afgelopen woensdag hebben we in een zalig temperatuurtje het rondje Woensdrecht afgelegd. Met een gemiddelde van rond de 34,5 waren we zeer snel weer in Oud Gastel. Ik ben blij vooraf nog even een Mars naar binnen gewerkt te hebben anders had een hongerklop me zeker in de Kruislandse polders laten stranden.
Met een dergelijke voorbereiding moet het kunnen om zaterdag de Koos Moerenhout Classic, 200 km, met goed gevolg af te leggen. Het gemiddelde mag naar ik hoop lager uitvallen. Anders zijn we  te vroeg thuis en ......
Het weer zal perfect zijn om te fietsen en ik kijk ernaar uit.
De "inschrijvingen" voor 16 juni lopen gestaag binnen. De Tourclub Kruisland zal dan ook present zijn. Ik kijk er naar uit met een gemeleerd gezelschap de polders in te trekken.
Maar eerst zaterdag Zeeland in!
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor uw reactie! Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Ook namens alle MS patienten hartelijk dank voor uw interesse!

Huub Hermus