Dit blog gaat over mijn streven om mensen met MS te helpen. De manier waarop ik dit wil gaan doen is anders dan anders en is ludiek te noemen. Lees verder!

Afgelopen jaar werd ik gegrepen door de verhalen van mensen die aan MS (Multiple Sclerose) lijden. Naar aanleiding hiervan wilde ik graag een steentje bijdragen om deze patienten te gaan helpen! Ik zou graag mijn grote passie; het wielrennen, combineren met het doel MS. Maar hoe kan ik nou met behulp van mijn passie MS patiƫnten helpen? Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig:
Ik stel mijzelf als doel om in 2012 vanaf vandaag minimaal 5000 km te fietsen. Hiervoor ben op zoek naar sponsors per kilometer. Ik vraag u mij hierbij te steunen door een bedrag per km te sponsoren.
De lat ligt op minimaal 5000 km, maximaal op 8000 km.


dinsdag 5 juni 2012

De geldteller staat op ............

Afgelopen weekend werd het eerste weekend sinds begin maart dat ik niet gefietst heb. Daar was alle reden voor. Vrouwlief is 14 dagen terug geopereerd aan het linkeroog en had afgelopen weekend ongelofelijk last van deze ingreep. Bij nader inzien, zondag in het ziekenhuis, bleek dat de oogdruk enorm was opgelopen en dat veel ellende te verklaren was. Om thuis als ondersteuning en regelend orgaan aanwezig te zijn stond dit dus een vertrek met de mannen uit Kruisland in de "weg". Inmiddels zijn de klachten bij Regine verminderd en ben ik zeker, achteraf, blij thuis gebleven te zijn.
Ik ben nu 3 maanden onderweg en zit qua kilometers en geld op het vooraf beoogde aantal. De kilometerteller staat vandaag op 2946 km. Ik heb deze avond nog geprobeerd enige schade in te halen van afgelopen weekend. Morgen weer fietsten waarbij ik probeer vooraf wat meer kilometers te maken voordat ik met de groep meega. Naast de kilometerteller is er natuurlijk ook de geldteller. Afgelopen twee weken ben ik blij verrast met de gulle donaties die ik mocht ontvangen. Waarvoor veel dank!!!!! Om de spanning uit de lucht te halen : de teller staat op : € 5625,- !!!!! Ongelofelijk!!!! De 10.000 euro komt in zicht......
En dan nog te weten dat er nog toezeggingen zijn die komende weken resultaat op zullen gaan leveren: TOP! Ik ben blij, zeer blij.
Nou bij deze (met het risico iemand te vergeten, maar vooruit): Leo, Rob, Pleun, Frank, Ben, Johan, Vera, Jaap, Ruud, Annette, Peter, Aart-jan, Jap, Arko, Mario, Frank, Bernadette, John, Paul, Peter, Gerrit, Piet, Arnoud, Bert, Wim, Arie, Edwin, Nico, Joop, Aly, Roel, Arend, Herman, Jan Theo, Jilles, Nel, Tiny, Piet, Wouter, Ruud, Arie, Jan, Rob, Mien, Wim, Ben, Peter, .... jullie alvast allemaal bedankt voor de bijdrage.
Niet iedereen heeft aangegeven met naam en toenaam genoemd te willen worden als sponsor. Op deze manier wil ik toch op een discrete manier de aandacht vragen voor de sponsoren van het "eerste uur".
Eind deze week hoop ik het sponsor shirt op te halen, hierover later mee.
Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor uw reactie! Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Ook namens alle MS patienten hartelijk dank voor uw interesse!

Huub Hermus