Dit blog gaat over mijn streven om mensen met MS te helpen. De manier waarop ik dit wil gaan doen is anders dan anders en is ludiek te noemen. Lees verder!

Afgelopen jaar werd ik gegrepen door de verhalen van mensen die aan MS (Multiple Sclerose) lijden. Naar aanleiding hiervan wilde ik graag een steentje bijdragen om deze patienten te gaan helpen! Ik zou graag mijn grote passie; het wielrennen, combineren met het doel MS. Maar hoe kan ik nou met behulp van mijn passie MS patiënten helpen? Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig:
Ik stel mijzelf als doel om in 2012 vanaf vandaag minimaal 5000 km te fietsen. Hiervoor ben op zoek naar sponsors per kilometer. Ik vraag u mij hierbij te steunen door een bedrag per km te sponsoren.
De lat ligt op minimaal 5000 km, maximaal op 8000 km.


maandag 25 juni 2012

De zomer van 2012 ............

Lekker briesje, wind mee, 25 graden en geen wolkje aan de lucht. Dit is hetgeen je verwacht op een juni "zomerzondag"...... Hoe anders was het afgelopen weekend. Gisteren was nou niet bepaald een zomerdag te noemen. Toen ik gisterenmorgen om 7 uur vanuit het raam de regen naar beneden zag vallen dacht ik nu niet meteen enthousiast van wauw! Ook de buienradar gaf me niet het gevoel een droge zondagmorgen te geven. En inderdaad om half negen was er van een droge zondagmorgen nog steeds geen sprake.
Nu vind ik regen onderweg niet zo'n probleem, maar in regen vertrekken verdient zeker niet mijn voorkeur. Andere activiteiten dus op de zondag morgen, binnenshuis, spelletjes met de kids!
Later op de dag stond de jaarlijkse BBQ  van de club op het programma. Gezien het ochtend scenario beloofde dit een natte bedoeling te worden. Toch viel dit uiteindelijk mee. S'middag konden we zowaar genieten van een flauw zonnetje en hebben we kunnen genieten van een prima BBQ en gezellig. TOP.
Na dit weerpraatje toch nog een fiets vermelding: zaterdag ( ik zag toen de bui (wat een beeldspraak) al hangen) heb ik toch nog wat schade ingehaald. Met onderweg een tussenstop bij de locale fietsenmaker Bas al waar ik een afspraak gemaakt heb om mijn karretje tzt na te laten kijken.
De teller staat op dik 3500 km en de 5000 km komt aardig in zicht. Ook de geldpot wordt behoorlijk gevuld. De opbrengst van afgelopen zaterdag, 16 juni, was in ieder geval 200 euro. Een mooie bijdrage aan het totaal. Waarvoor dank.
Komende weken wil ik nog wat potentiële sponsoren benaderen om zodoende het doel van 10.000 euro in zicht te gaan krijgen.
PS. nog 1 dag, morgen avond: Pearl Jam in Amsterdam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor uw reactie! Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Ook namens alle MS patienten hartelijk dank voor uw interesse!

Huub Hermus