Dit blog gaat over mijn streven om mensen met MS te helpen. De manier waarop ik dit wil gaan doen is anders dan anders en is ludiek te noemen. Lees verder!

Afgelopen jaar werd ik gegrepen door de verhalen van mensen die aan MS (Multiple Sclerose) lijden. Naar aanleiding hiervan wilde ik graag een steentje bijdragen om deze patienten te gaan helpen! Ik zou graag mijn grote passie; het wielrennen, combineren met het doel MS. Maar hoe kan ik nou met behulp van mijn passie MS patiënten helpen? Het antwoord is eigenlijk heel eenvoudig:
Ik stel mijzelf als doel om in 2012 vanaf vandaag minimaal 5000 km te fietsen. Hiervoor ben op zoek naar sponsors per kilometer. Ik vraag u mij hierbij te steunen door een bedrag per km te sponsoren.
De lat ligt op minimaal 5000 km, maximaal op 8000 km.


donderdag 28 juni 2012

Stukje op agf.nl van 26 juni, de pers dus !!!!!

 
5.000 km op de teller
Huub fietst voor MS-Fonds

Begin maart begon Huub Hermus, hoofd verkoop bij Plantenkwekerij Van der Lugt met zijn actie 'HuubfietstvoorMS'. "Het streven om aan het eind van dit fietsseizoen 5.000 km op de teller te hebben, komt nu al in beeld. Gezien de talloze sponsoren die ik gevonden heb, komt ook het andere doel in beeld: € 10.000 euro voor het MS fonds. Ik ben blij verrast om met name in de tuinbouwsector veel sponsoren te vinden, al dan niet anoniem donerend."



"Tot 1 juni bestond de mogelijkheid mij ook te sponsoren met vermelding op het shirt. Hier hebben een aantal bedrijven gebruik van gemaakt. Tijdens de rit op 16 juni, gezamenlijk met clubleden en sponsoren, werd het shirt 'onthuld'. Ik wil een ieder nogmaals bedanken voor hun bijdrage. Mogelijkheid tot sponsoring van het tweede shirt bestaat nog steeds. De uitgave van het najaarsshirt biedt voor liefhebbers tot 1 september nog de mogelijkheid", vertelt Huub.

"Zoals gezegd is de kaap van 5.000 km bijna bereikt. Toch ligt het streefdoel verder. Een paar klanten hebben me uitgedaagd om vanaf 7.500 km 'pas' te gaan betalen. Nou dat kan geregeld worden! Met behulp van mijn fietsmaten zal ik zorgen dat er aan het eind van het seizoen een mooi bedrag opgehaald kan worden bij deze sponsoren. Extra sponsoren blijven natuurlijk altijd welkom. Heeft u interesse, kijk dan eens op mijn blog: www.huubfietstvoorms.blogspot.com voor het volgen van de vorderingen en meer informatie om mij te helpen mijn doel te bereiken."

Publicatiedatum: 26-6-2012


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor uw reactie! Indien nodig zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Ook namens alle MS patienten hartelijk dank voor uw interesse!

Huub Hermus